Povraćaj robe/novca - politika reklamacija
Kupac je obavezan da proveri stanje robe prilikom prijema. Ukoliko je roba oštećena, kupac ima pravo da naručenu robu ne preuzme.
Kupac može ustanoviti da je roba oštećena ili neispravna i u slučaju da je robu već preuzeo. U tom slučaju je kupac dužan da nam se obrati u roku od 24 sata. Mi ćemo kupca uputiti kako dalje teče rešavanje nastalog problema, što uključuje i popunjavanje izjave o reklamaciji i dostavljanje iste zajedno sa robom. Obrazac izjave o reklamaciji kupac dobija sa robom.
Ukoliko kvar, odnosno nesaobraznost nastane na robi u roku od 14 dana od dana prijema, kupac je može vratiti bez obrazloženja.
Povraćaj novca se vrši u dogovoru sa našom ovlašćenom službom po povraćaju robe. Novac Vam može biti uplaćen na lični račun ili dostavljen kurirskom službom na željenu adresu.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Lirs Shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.