Uslovi kupovine
Osnovni podaci o firmi
Naziv: Lirs Shop D.O.O Beograd-Rakovica
Adresa: Đuje i Dragoljuba 2a Beograd
Delatnost i šifra delatnosti: 4791 - Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta
Matični broj: 21441996
Poreski broj (PIB): 111207234
Web adresa: www.lirsshop.rs
Telefon: 011 237 0707
e-mail: prodaja@lirsshop.rs
Tačan opis ponuđenih roba
Na našem prodajnom mestu, odnosno sajtu dostupni su opisi svih proizvoda (robe) koji se prodaju. Uz svaki proizvod istaknuta je i cena.
PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Kontakt podaci – korisnički servis
Sve informacije o narudžbini ili u vezi sa reklamacijom ili otkazom narudžbine možete dobiti kontaktom na:
ADRESU: Đuje i Dragoljuba 2a 11 000 Beograd
BROJ TELEFONA: 011 237 0707
E MAIL: prodaja@lirsshop.rs
Dostava robe
Isporuka robe se vrši u roku od 48 sati od trenutka kada vam je porudžbina potvrđena od strane našeg operatera.
Naručenu robu šaljemo radnim danima. Ukoliko je vaša porudžbina primljena i potvrđena do 11h, poslaćemo vam je istog dana, a roba naručena posle tog termina se šalje sutradan. Isporuku možete očekivati u roku od 48 sati. Porudžbine primljene u petak do 11h, šaljemo u ponedeljak.
Za robu koja se dostavlja na teritoriji Beograda, a čiji iznos prelazi 5.000,00 dinara dostava se ne naplaćuje.
Za robu koju se dostavlja na teritoriji ostatka Srbije, a čiji iznos prelazi 10.000,00 dinara, dostava se ne naplaćuje.
Politika reklamacija
Kupac je obavezan da proveri stanje robe prilikom prijema. Ukoliko je roba oštećena, kupac ima pravo da naručenu robu ne preuzme.
Kupac može ustanoviti da je roba oštećena ili neispravna i u slučaju da je robu već preuzeo. U tom slučaju je kupac dužan da nam se obrati u roku od 24 sata. Mi ćemo kupca uputiti kako dalje teče rešavanje nastalog problema, što uključuje i popunjavanje izjave o reklamaciji i dostavljanje iste zajedno sa robom. Obrazac izjave o reklamaciji kupac dobija sa robom.
Ukoliko kvar, odnosno nesaobraznost nastane na robi u roku od 14 dana od dana prijema, kupac je može vratiti bez obrazloženja.
Saglasno Zakonu o zaštiti potrošača kupac robe ima 14 dana da odustane od ugovora, odnosno vrati robu bez obrazloženja, pri čemu jedini troškovi koje snosi su troškovi vraćanja robe. Roba mora biti vraćena u originalnoj ambalaži.
Uz naručenu robu preko naše internet prodavnice kupac dobija i sledeće dokumente:
- Obrazac za odustanak od ugovora
- Uputstvo za vraćanje robe
- Obrazac za reklamaciju
- Uputstvo za reklamaciju
Zaštita privatnosti korisnika
Lirs Shop se obavezuje da će čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.
Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Lirs Shop-u kao i naši poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Povraćaj sredstava
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Lirs Shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.